Kom bij de NH familie!

Wat kun je doen als je jouw organisatie wilt neerzetten als een uitzonderlijke werkgever en tegelijkertijd de aandacht wilt vestigen op drie specifieke vacatures?

In samenwerking met onze video productie partner FJ optimaliseerden wij de boodschap van NH Hotel Group en maakten vijf video's om de doelgroepen te bereiken. Video's die niets meer te maken hebben met standaard recruitment campagnes.

De heldenvideo
De heldenvideo is hét middel om awareness te kweken. Deze vorm is persoonlijk en speelt op de emotie. De video is bedoeld om een echte indruk achter te laten bij de doelgroep en ervoor te zorgen dat jouw organisatie in het geheugen van de ontvanger blijft hangen. Het doel van deze video met een lengte van 56 seconden is om NH Hotel Group te presenteren als een uitzonderlijke werkgever.

De 'teaser'-video
Het is vrij gebruikelijk om een verkorte versie van de heldenvideo te gebruiken voor online vertoningen op websites. Omdat wij graag verantwoordelijkheid nemen voor de campagnes van onze opdrachtgevers, maakten we een compleet nieuwe 'teaser'-video om de doelgroep optimaal te inspireren.

De hubvideo
De hubvideo is bedoeld om de aandacht van de kijker vast te houden. Daarom creëerden we drie hubvideo's die het idee van één grote NH-familie onderstrepen. Ze illustreren onder meer de groeimogelijkheden binnen de onderneming. En zetten zo mensen aan om te solliciteren naar een baan. In dit geval werden er drie video's gemaakt, specifiek voor vakmensen die het moeilijkst te vinden zijn: keuken-, service- en frontdesk-medewerkers.