Search & Co stapt uit RedactiePartners

AMSTERDAM, 2 juli 2007 - De Search & Co Groep verkoopt haar belang van 33 procent in RedactiePartners aan de directie van het bedrijf. Details over de transactie worden niet bekend gemaakt.

Binnen de uitzendketen Search & Co was het productiehuis RedactiePartners een vreemde eend in de bijt, waardoor een volledige verzelfstandiging steeds meer voor de hand lag.

RedactiePartners kan blijven rekenen op de diensten van Redactie & Co en de overige onderdelen van de Search & Co Groep.

Over RedactiePartners

RedactiePartners is opgericht in 2003 door Redactie & Co en directeur Martijn Bennis. In 2005 werd de directie uitgebreid met Paul Gremmen. Het bedrijf realiseerde vorig jaar een winstgevende omzet van ruim 1,6 miljoen euro. De onderneming is financieel kerngezond, zodat het de kansen in de markt van redactionele producties optimaal kan benutten.

Over de Search & Co Groep

Search & Co is een groep samenwerkende bureaus voor werving, selectie en uitzending van professionals in de media, creatieve beroepen, marketing, het human resources management, ict en communicatie. De groep realiseerde vorig jaar een winstgevende omzet van 5,2 miljoen euro en behoort daarmee tot een middelgrote speler in haar segment.

Noot voor de redactie (niet ter publicatie)

Bel voor meer informatie over dit persbericht met Maurice van Uden, algemeen directeur van de Search & Co Groep (020 521 8700), of met Martijn Bennis of Paul Gremmen, directeuren van RedactiePartners.