AMSTERDAM, 24 februari 2010 - Creatieven.com blijft vernieuwen. Nu introduceert het creatieve bedrijf de 'Mind Picnic', een manier om snel een nieuwe impuls te krijgen in de creatieve processen binnen de eigen organisatie.
Creatieven.com biedt organisaties de mogelijkheid om met topcreatieven uit de industrie om de tafel te zitten. Tijdens de Mind Picnic kijken zij met een frisse blik naar de marketing- en communicatievraagstukken en innovatieprocessen. Het doel is creativiteit te stimuleren en innovatieve oplossingen aan te dragen.
Uit haar bestand met creatieven uit verschillende disciplines stelt creatieven.com een team samen, afhankelijk van de vraag van de opdrachtgever. Dit team oppert tijdens de Mind Picnic (ver)nieuwe(nde) ideeën. Deze kunnen variëren van (een nieuwe insteek voor) campagnes, producten, huisstijlen en evenementen tot nieuwe visies op productontwerp en inrichting van de organisatie.
Waarom dit initiatief? Deze tijden vragen om creatieve geesten. Zij houden de klant een spiegel voor en komen met nieuwe, verfrissende inzichten, mogelijkheden en oplossingen.
De copyrights van de Mind Picnic worden overgedragen aan de opdrachtgever.
Werkwijze
Met Mind Picnic biedt creatieven.com een of meerdere brainstormsessies met een strateeg en een of meerdere creatieven. De werkwijze is als volgt:
- Intakegesprek met een strateeg, kennismaking, bepaling van doelstelling van de sessie en keuze van creatieve specialisten.
- De brainstormsessie(s) worden volledig verzorgd en gehost op een inspirerende omgeving, desgewenst met catering, vervoer en presentatiemogelijkheden. De sessie neemt naar gelang uw behoefte één of meerdere dagdelen in beslag.
- Rapportage, verslag en aanbeveling.
Meer informatie
Neem contact op met managing consultant Michael Boud (michael@creatieven.com) of bel hem op 020 521 8700.