We zijn een groot voorstander van open source software en hebben - in samenwerking met het gespecialiseerde softwarebedrijf Intermesh uit Den Bosch - een innovatief softwarepakket ontwikkeld voor het ondersteunen van recruitment-processen en het implementeren van het Candidate Experience Marketing™-model.
Deze software verkopen we onder de naam Recruity en wordt inmiddels toegepast door honderden bedrijven in binnen- en buitenland. Het is een 'no nonsense' softwarepakket dat doet wat het moet doen en, belangrijker nog, niet doet wat niet nodig is. Vanuit deze filosofie is het pakket ontwikkeld als een omgeving waarin de gebruiker razendsnel uit de voeten kan, zonder langdurige en dure trainingen. Het pakket stelt de sollicitant centraal en ondersteunt een persoonlijke benadering van iedere individuele kandidaat.
Kosten
Belangrijk bijkomend voordeel van de no nonsense filosofie en de grote gebruikersbasis, is de lage kosten van het pakket. Recruity kost eenmalig 2.500 euro. Na het eerste jaar betalen klanten 500 euro per jaar aan onderhoudskosten, waarmee het pakket continu up-to-date wordt gehouden. Inmiddels is Recruity toe aan zijn zesde grote release en komt versie 7 eraan.